Vingrošana mājās

Vingrošana mājās ir daudz vienkāršāka, kā sporta klubā. Ja vien ir mērķis un apņemšanās uz to iet. Viss, kas tev vajadzīgs ir paklājiņš! Te būs daži noderīgi eksemplāri: links. Lūk arī 12 vingrojumi, ko vari ik dienu darīt un kas būtiski palīdzēs nostiprināt tava ķermeņa pamata muskulatūru. Atvēli katram aptuveni minūti, bet nedari vairāk kā spēj. Rīt arī ir diena.

Kad paliek par vieglu, vai arī vēlies trenēt rokas vai kājas – noderēs hanteles un fitnesa gumijas.

Ļoti noderīga lieta mājas vingrošanai ir fitnesa bumba. Tā dažādo vingrojumus un palīdz izdarīt jaunus vingrojumus. Piedevām noder kā vēl viens sēžamais. Ja kādu laiku neizmanto, tad vari vienkārši izlaist gaisu un nolikt plauktā.

Bumbas ļoti iesaka grūtniecēm, gan vingrošanā, gan vienkārši sēdēšanā. Papildu – kad bērns ir piedzimis, bumba ir ļoti noderīga viņu šūpinot. Bumba patīk arī lielākiem bērniem izklaidēs.

Skati pilnu fitnes produktu klāstu šeit: links