Masāžas bumbas un ruļļi

Kad jums ir sāpīgi muskuļi, nekas neveicina sāpju un spriedzes remdēšanu labāk kā masāža. Diemžēl dažreiz var būt grūti sasniegt noteiktus ķermeņa punktus un profesionāla masāža var būt dārga. Neatkarīgi no tā, vai jūs izmantojat masāžu rehabilitācijai, relaksācijai vai kā iesildīšanās sastāvdaļu, masāžas bumbas un ruļļi var palīdzēt jums izmasēt mezglus no šīm grūti sasniedzamām vietām.
Pats labākais, ka jūs to varat izdarīt pats, jums ērtākajā laikā!

Lai iegūtu lielāku spiedienu, izvēlieties bumbiņu ar “adatām” vai mazāku – gludu bumbiņu. Atkarībā no zonas, labāk iegādāties adataino masāžas bumbiņu, lai iegūtu stingrāku masāžu. Piemēram, pēdu masāžās bieži adatainās bumbiņas, jo biezā pēdu āda apgrūtina dziļu masāžu.

Izvēlieties gludu bumbiņu, ja uz tās uzgulsieties, piemēram, veicot muguras masāžu. Tādējādi jums būs vieglāk pagriezt muguru, lai nokļūtu tieši tur, kur vēlaties.

Visu masāžas produkciju meklē šeit!

Masāžas ruļļi savukārt ir vairāk domāti muskuļu atjaunošanai. Tie ir ar lielāku virsmu un nav domāti kādu punktu izmasēšanai, bet gan visa muskuļa masāžai.

Kā lietot masāžas rulli:
Precīzi nosakiet sāpīgo vai saspringto muskuļa daļu.
Kontrolējiet savu ķermeni, lēnām nolaižot mērķa zonu tā, lai tā būtu centrēta virs veltņa.
Nolaidiet ķermeni uz putu veltņa, līdz sasniedzat diskomforta (bet ne sāpju) punktu un turiet to tur.
Turiet 20–30 sekundes.

Visu masāžas produkciju meklē šeit!